Siciliens skruttigaste hotell
Erik och Lotta tar reda på vilken inälvsmat man äter på Sicilien. De checkar in på öns skruttigaste hotell och testar att rensa ansjovis på en fabrik. De spenderar även en kysk natt i kloster.