Good Job
Julia har svårt att följa reglerna på idrottsdagen. Kevin blir förkrossad när en presentation på jobbet innebär att han kommer att missa pappaloppet. Liz bekymrar sig över sin nya pojkvän. Amanda har en otäck överraskning på lut.