Soft Opening
Julia går motvilligt med på att hjälpa Amanda inviga sin nya butik. Men ett oaktsamt inlägg på nätet hotar att sabba hennes arbete. Liz föraktar gentrifiering och Kevin har skrivit en ovanlig barnbok.