Kökskrångel, kaos och tuffa beslut
Köket är fortfarande inte klart och Jonna diskar fortfarande i badrummet. Jocke har beslutat att riva sin underbara garderob, är det verkligen rätt beslut? Mitt i allt inser gänget att de glömt dra in vatten till nya köket.