Jockes storslagna planer
Jocke har stora planer för huset. Ny entré, nytt rum till lillebror, och denna gång ska allt fixas utan Danjals hjälp. Men det stora problemet är köket - inget är klart trots att de byggt i ett halvår och Jonna är rejält less på kaoset.