Dyrast är alltid bäst
Byggarbetsplatsen ser oerhört långt ifrån färdig ut, men Jocke lovar att allt är mer på banan än det ser ut. Dessutom förklarar Jocke varför det är smart att oftast välja det absolut dyraste alternativet när du köper något.