Nu kan det i alla fall inte bli värre
Bygget är inne i sin mest intensiva fas och det är kaos i huset. Sovrummet är inte klart, de har inget kök och får laga mat på kokplattor. Dessutom visar det sig att taket måste fixas. Jonna är frustrerad, men Jocke tänker positivt.