This Is All We Are
Säsongsfinal. Thackery lyssnar inte på Zinbergs råd på Mt. Sinai och väljer istället ett dramatiskt och riskabelt alternativ. Cornelia och Henry överväger framtiden efter ett oroväckande avslöjande om släkten.