Chapter Four
Inte ens den världsomspännande krisen i 11 september-attentatens kölvatten hämmar Drömmarnas kungarikes otroliga tillväxt. Arnault, Pinault och Wintour har förvandlat den en gång så exklusiva haute couture-världen till en global industri.