Chapter One
Modevärlden omskakas av den punkiga designern John Galliano, den hänsynslösa entreprenören Bernard Arnault och stilenmagikern Anna Wintour. Tillsammans inleder de en gyllene tidsålder av bländande konstnärskap och förförisk glamour.