Finaldags
Malin Stenbäck är vass under press, men håller nerverna i en final? Mark Levengood är i chock, hans mamma sa alltid att utseendet är hans enda styrka. Kirsty Armstrong rör sig som en duracellkanin för att inte somna. Vem vinner finalen denna säsong?