Semifinal med nervpirr
Hans Rosenfeldt fick en drömstart men kan han rida på framgångsvågen? Kärnkraftverket Kirsty Armstrong sprutar ur sig frågor som aldrig förr, medan Özz darrar inför att möta Tingeling från Tjernobyl. Vem kommer att vinna denna semifinal?