Granatäpplet
En Skärva transporterar Lan Jun till ett annat universum! I den här versionen verkar hennes liv vara perfekt! Kai är Lan Juns pojkvän, och hon är inte Jade Armor för det är hennes mamma! Men kan hon ge upp sin mamma igen för att bli den bästa Jaden?