Beastiboten
L.J. blir uppslukad av ett Jade Armor-spel, och försakar allt annat för att bli bäst. Medan hon är distraherad återskapar Röde Lorden sina stridshandskar! Och med hjälp av en robot skapar han även en ny sorts Beasticons!