Ladies in the Place
Semifinalisterna skapar häpnadsväckande utstyrslar inspirerade av de starka kvinnorna i deras liv. Men för vissa designers – som aldrig gjort damkläder – har pressen för att säkra en finalplats aldrig varit hårdare.