Get Up, Stand Up
Med streetwearpionjärerna Bobby Hundreds och Angelo Baque till hjälp tar sig designerna an en personlig och känslosam utmaning: att införa sina grundvärderingar i utstyrslar som anspelar på aktuella samhällsfrågor.