Vem vinner hela Hide and seek?
Äntligen final i Sveriges läskigaste kurragömma. Alla slottets våningar är öppna, och en deltagare gör en vild chansning som gör att hen antingen ryker först - eller vinner allt. Jocke och Jonna står inför sin svåraste omgång hittills.