More Money, More Problems
En plan för att störta Court of Owls leder Turner och gänget till en ökänd gangsterfamilj – McKillen. Carrie och Stephanie förbereder sig för Gotham Academys föräldralunch. Harvey söker hjälp hos en psykiater.