Inauguration
Ett år efter händelserna i sista avsnittet av “The Good Wife” har ett stort ekonomiskt bedrägeri förstört ryktet för en ung jurist, Maia Rindell, samtidigt som hennes mentor och gudmor, Diane Lockhart, har förlorat alla sina besparingar.