Erövra mer av golvet
Hundra tävlande har nu blivit 79 stycken när jakten på en miljon kronor fortsätter. Går det att besegra Oscar och kommer han våga fortsätta spela för att erövra ännu mer av golvet? Vilka spelare får lämna tävlingen?