Ikoniska outfits eller småkryp
Våra hundra tävlande har blivit 93 och ytterligare sju tävlande ska elimineras. Fortsätter Jack erövra golvyta? Vågar någon utmana QueenOtto i kategorin Ikoniska outfits eller Therése i kategorin Småkryp?