Premiär för Rökarn
Det är premiärdags för killarnas foodtruck Rökarn. Danjal och Roger har väldigt mycket att förbereda för att allt ska gå så bra som möjligt, men Jocke är redan uppslukad av nästa jätteprojekt: Splash.