Tio miljoner views på TikTok?
Familjen åker på en sista utflykt innan lillebror ska anlända. Danjal känner sig utanför när Jocke och Chrille hittar varandra i berg och dal-banorna. Jocke har en idé om hur han ska få 10 miljoner views på TikTok, men är det värt det?