Joshs Adventure Of A Lifetime
Josh Gates beger sig ut på sitt livs äventyr när han och Christopher Lloyd ska leta reda på den mest ikoniska filmbilen i Hollywoods historia, DeLorean-tidsmaskinen från ”Tillbaka till framtiden”, och leverera bilen till Michael J. Fox.