Así de Fácil
Vad skulle du göra om undantagstillstånd utlystes och din partner lämnade dig samma dag? Marta och Nuria är vänner, men tvingas oväntat leva ihop mitt i en pandemi. En romantisk komedi där vänskap överträffar dikten.