Mira Este Vídeo de Gatitos
Sju personer i 20-årsåldern och tre katter stänger in sig i en industrilokal för att slippa undan den traditionella familjens brister. En av katternas mystiska trauma förefaller vara ett förebud om en stundande konflikt.