Prinsen och den söta pudeln
Ivandoe och Bert tillfångatas och binds fast av en väldigt intensiv överlevnadstyp som råkar vara en..rosa pudel. Bert klurar ut ett sätt att rymma genom att använda pudelns hundinstinkter.