Prinsen och kyssgrodan
Ivandoe och Bert råkar på en liten olycklig prins i skogen. Han behöver en kyss för att förvandlas tillbaks till den vackra oxgrodan han en gång var. Men Ivandoe och Bert gillar inte att pussas. Dom är på upptäcktsfärd. Framåt marsch!