Suffer The Little Children
Två grupper män som skickades för att hämta vaccin mot smittkoppor kommer tillbaka med nyheter om ett möjligt avtal med Sioux-indianerna. Swearengen säger åt Farnum att det avtalet gör deras framtid ljus.