Jewel's Boot Is Made for Walking
Ellsworth berättar för Alma att det är dags att börja gräva guld. En oväntad besökare överraskar dem: Almas far Otis Russell. Swearengen och Adams kommer överens om ett avtal som ska få bort domaren i Yankton.