Our Father, Who Art in Vegas
Thonys äktenskapsproblem förvärras när Marco börjar ställa tuffa frågor om hennes tillvägagångssätt för att säkra Lucas behandling. Arman är fast besluten att ta sig ur Hayaks grepp.