The Crown
Thony försöker träffa en överenskommelse med Garrett för att rädda sig själv och hjälpa Arman, men Arman litar inte på FBI:s löften. Lojaliteter sätts på prov när familjer såväl förenas som splittras i den actionfyllda säsongsavslutningen.