Städkompisar
Som straff för att han stökat till så mycket i huset, tvingar Belsons mamma honom att städa upp, och erbjuder en städhjälp till Mary och Clarence. Mary och Clarence skäms över sitt stökiga hem, så de skyndar på att städa upp innan städerskan kommer.