Sjukt sjuklig
I en eskalerande serie av utmaningar äter Clarence femhundra hårdkokta ägg, vilket gläder barnen omkring honom. Då Clarence mår sämre och sämre, tycker barnen det blir äckligare och vill till slut inte ha med honom att göra.