Gwyneth Paltrow's Forever Home Update
Skådespelaren Gwyneth Paltrow överraskar sin assistent Kevin med att renovera hans nya lägenhet innan han ens hunnit flytta in. Med hjälp av bröderna Scott får Kevins nya hem ett lyft.