Kris Jenner's Backyard Retreat Surprise
Kris Jenner tar hjälp av döttrarna Kim och Kendall och inredningsbröderna Jonathan och Drew Scott för att överraska familjens vän Lisa med en spektakulär renovering. Lisa har nyss blivit änka och nu skapar Kris en trädgårdsoas åt vännen.