Adde hamnar i hetluften
Åtta singlar reser till en lyxvilla på en av Karibiens lyxigaste öar, Anguilla, för att festa, flirta och söka romantiken. De har knappt hunnit bekanta sig med varandra förrän deras ex, en efter en, bokstavligen kliver upp ur vattnet och tar plats.