Festen och flirtandet kan börja
Våra åtta festsugna singlar anländer till lyxvillan på Anguilla. Festen och flirtandet startar direkt, och det är bråttom för deltagarna att skapa starka relationer. För när som helst kan ett ex komma upp ur vattnet och förändra allt.