Ex och triangeldrama
Adde, Simon, Johannes, Anna Lisa och Joséphine åker på snorklingsutflykt och där hettar det till ordentligt. Niklas åker med bästisarna Sara och Emelie på en stranddejt på vilken det dyker upp ett ex som ställer allt på ända. Frågan är bara – vems ex?