The Wedding Gift Wormhole
Sheldon och Amy driver sig själva till vansinne när de försöker komma på vilken ”perfekt present” Leonard och Penny köpte till deras bröllop. Raj bestämmer sig för att han vill stadga sig och ber sin pappa arrangera ett äktenskap åt honom.