The Brain Bowl Incubation
Efter att Sheldon lyckats kombinera sina och Amys gener i ett experiment skyr han inga medel för att övertyga henne om att de borde föröka sig. Raj skäms över att berätta för gänget vad kvinnan han dejtar jobbar med.