Unga på nytt
Vår gubbresa avslutas passande på solkusten, i Malaga. Där blir det tjurtestiklar, flamencodans och bodybuilding. Gänget blir som unga på nytt när de tar in på ett hostel - där ölhävning och flatlöss utlovas.