Alla älskar Italien
Alla älskar Italien, och nu får gubbarna äntligen se Sicilien. Claes tar med dem på schackboxning och gör sin version av gudfadern, medan Harald fiskar bläckfisk och Kjelle slår straffar på Ravelli.