Det blir återbesök i Norra Sorunda hos trångbodda trebarnsmamman Helena som senast vi träffade henne börjat bygga en friggebod för barnens skull. Före detta skidskytten Björn Ferry och armbrytaren Heidi Andersson får påhälsning i radhuset i Storuman.