När vi senast mötte Sussie och Jimmy i Åkersberga hade Jimmy rivit hela lägenheten i ett misslyckat försök att skapa utrymme. Det blir också en tur tillbaka till Anna Book, som hade stora problem med sitt kök. Men sångerskan är fortfarande inte nöjd.