Drömhuset var genomruttet. Karin och Conny i Stigtomta utanför Nyköping ville bo i ett hus med de två barnen Linus, 11, och nyfödda Felicia. De köpte sitt drömhus, ett renoveringsobjekt. Men det visade sig att huset var fullständigt genomruttet.