Frank saknar mamma
Sabrinas vänner häpnar över Latifs sätt. Kim berättar för Elton att hon inte vill gifta sig längre, hon vill skjuta upp bröllopet. Rebecca har dyra vanor och Micke inser att hon måste ha ett jobb snart. Frank tänker på sin mamma och gråter av saknad.