Annas övningskörningshumör
Erica och Omer tar ett smärtsamt farväl. Anna försöker lära Frank köra bil och har problem med att hålla humöret i schack. Kim och Eltons middag på stranden slutar med ett bråk. Latif har inga vänner i Sverige och känner sig ensam.