Hate It Or Love It
Spencer ber Billy om hjälp med att handskas med återverkningarna av chockerande nyheter, samtidigt som Jordan funderar över sina prioriteringar. Olivia är kluven kring hur hon ska hitta balans mellan sina känslor för jobbet respektive familjen.