Don't Sweat the Technique
Spencers tillvaro blir alltmer ostadig, och han bestämmer sig för att omfamna collegelivet på inrådan av JJ och Coop. Olivias och Billys misstankar om coach Garrett kommer upp till ytan igen och orsakar spänningar mellan dem och Jordan.